faq

שאלות ותשובות

  • האם משלוח הציוד שקניתי הוא בחינם?
    בהתאם למדיניות המשלוחים של גרפיטי, כל קניה מעל 249 ₪ מזכה במשלוח חינם. לקניה מתחת ל- 249 ₪ תתוסף עלות משלוח בסך 38 ₪.
  • איך אני יכול ליצור קשר עם שירות הלקוחות?
    ליצירת קשר עם שירות הלקוחות שלנו ניתן להתקשר לטלפון 8754*, כמו כן ניתן להשאיר הודעה בעמוד צור קשר או להשאיר הודעה בצ'אט.
  • מה הן שעות פעילות מוקד שירות הלקוחות?
    שעות פעילות המוקד הן בימים א'-ה' בין השעות 08:00-17:00. ביום שישי ומחוץ לשעות הפעילות ניתן להשאיר הודעה בעמוד צור קשר באתר או לחילופין בצ'אט ונציג יחזור אליך בשעות הפעילות.
  • כיצד נרשמים לאתר?
    יש להיכנס לכאן ולמלא את כל הפרטים.
  • האם הפרטים שמסרתי, כולל מספר כרטיס האשראי, מוגנים?
    הקניה באתר גרפיטי עומדת בתקני SSL המחמירים, להבטחת ולהגנת פרטי הלקוחות.
  • עד מתי ניתן לבצע שינוי בהזמנה?
    הזמנה ניתן לשנות עד השעה 13:00 בצהריים, כלומר, במידה והזמנתם לדוגמה ב- 11:00 תוכלו לשנות את ההזמנה עד 13:00 באותו היום. במידה והזמנתם למשל ב-14:00 תוכלו לשנות את ההזמנה עד 13:00 למחרת, שינוי ההזמנה מתבצע דרך מוקד שירות הלקוחות בטלפון 8754*
  • לא מצאתי את המוצר שאני מחפש, מה ניתן לעשות?
    גרפיטי עושה כל שביכולתה על מנת להביא אליך את המגוון הרחב והגדול ביותר של המוצרים הטובים ביותר, המתאימים והמותאמים לך. אם בכל זאת חיפשת מוצר ולא מצאת, נשמח לדעת על כך. לחץ כאן וספר לנו.
  • איך אני יודע שההזמנה שביצעתי התקבלה?
    בסיום ההזמנה תופיע הודעה על המסך כי ההזמנה התקבלה ותישלח הודעת סמס לטלפון שהזנת בעת הקניה.
  • תוך כמה זמן תגיע הקניה שלי אלי הביתה?
    אנו מתחייבים ל- 3-7 ימי עסקים. בפועל, נשתדל להגיע אליך תוך 3 ימי עסקים.
  • איך מבררים אודות החבילה שלי?
    אם חלפו 7 ימי עסקים וטרם תאמו אתך הגעה, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות, בטלפון 8754*.
  • השליח הגיע אך נאלצתי להיעדר מהבית ולא הספקתי לעדכן. מה עושים?
    במידה ולא היית במען שצויין, החבילה חוזרת למחסן. ניתן לתאם משלוח נוסף, על חשבון הלקוח. לתיאום משלוח נוסף, יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות, בטלפון 8754*.
  • האם יש אפשרות לאיסוף עצמי של הקניה שלי?
    כרגע, אין אפשרות לבצע איסוף עצמי.
  • האם שירות המשלוחים מגיע לכל מקום בארץ?
    כן, למעט ישובים בודדים אליהם החבילה תגיע בדואר רשום.
  • האם עלי לשלם עבור המשלוח?
    בהתאם למדיניות המשלוחים של גרפיטי, כל קניה מעל 249 ₪ מזכה במשלוח חינם. לקניה מתחת ל- 249 ₪ תתוסף עלות משלוח בסך 38 ₪.
  • אני צריך חשבונית לעסק. כיצד ניתן לקבל אותה?
    כחלק מתהליך הקניה, ניתן לציין את "שם החברה" החשבונית תגיעי עם החבילה ועליה "שם החברה" המבוקש.
  • כיצד ניתן לקבל העתק חשבונית עבור הזמנה שכבר נשלחה?
    יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות, בטלפון 8754* ואנו נדאג לשלוח לך העתק חשבונית.
  • החלפות, החזרות והחזר כספי האם ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר?
    ניתן להחזיר מוצר שנרכש באתר, תוך 14 יום מקבלתו, בתנאי שהוא מוחזר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש ומצורפת אליו חשבונית הקניה. יש ליצור קשר עם מוקד השירות בטלפון 8754* ולקבל טופס ההחזרה. יש למלא את הטופס ולצרף למוצר, אותו יש לשלוח לכתובת: עמק האלה 250, מודיעין, עבור "גרפיטי שיווק ציוד משרדי ונייר בע"מ, מחלקת החזרות". עם קבלתנו את המוצר, הוא ייבדק ובמידה ואכן לא נעשה בו שימוש יתבצע זיכוי של הלקוח. תעודת הזיכוי תשלח במייל.
  • קיבלתי מוצר פגום. מה עושים?
    יש לפנות למוקד שירות הלקוחות בתוך יממה מקבלת המוצר. אנו נתאם את איסוף המוצר הפגום והחלפתו במוצר תקין באמצעות שליח, ללא עלות.
  • תוך כמה זמן מרגע שהפריט המחוזר מגיע לגרפיטי מתבצע הזיכוי?
    עד 5 ימי עסקים מרגע קבלת הפריט המוחזר בגרפיטי, בתנאי שהמוצר הוחזר אלינו יחד חשבונית הקניה ועם טופס ההחזרה ומולא באופן מלא, ובלבד שהמוצר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש.
  • מה הם התנאים להחזר כספי?
    החזר כספי ינתן על פי חוק. זיכויים יתבצעו בכרטיס האשראי בו בוצעה העסקה המקורית, בהתאם למועד החיוב של הלקוח.
  • אני רוצה לבצע החלפה למוצר תקין, מה עושים?
    יש ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות, בטלפון 8754*.
  • האם יש אחריות למוצרים?
    חלק ממגוון המוצרים כולל אחריות. תנאי האחריות כתובים בדף המוצר וכן מגיעה תעודת אחריות באריזת המוצר. על מנת להפעיל את האחריות בעת הצורך יש לפנות ליצרן על פי המצוין בתעודת האחריות, בצירוף חשבונית הקניה.

הכירו את המותגים שלנו: